Op donderdag 25 september vond de NCNP Summit 2014 plaats. Organisatie: Scoot Media en Social Blue. Gastvoorzitter: Ronnie Overgoor. Sprekers: Tim Roemer, Alexander Singewald, Fahd El Maimouni en Roy Ishak.
Tijdens mijn presentatie “Overtuigend schrijven” wilde ik iets origineels doen. Namelijk: alle genodigden laten zien hoe makkelijk marketeers, politici en media inspelen op menselijke drijfveren.
Hoe? Door 100 man publiek ter plaatste te doen verlangen naar een geitenkaas en T-bone steak. Zodat zij de beïnvloeding zelf konden ervaren. Op een leuke, speelse manier. Is dit gelukt? Als ik alle reacties vanuit het publiek en op Twitter mag geloven: magen knorden!
Hierbij een kort videofragment van mijn “spreekbeurt” ― op bijzonder professionele wijze vastgelegd met de krakkemikkige Samsung Galaxy S2 van mijn vriendin Sophie. Kijk maar.
@royishak Leuke en interessante presentatie Roy! Die biefstuk ben ik maar meteen gaan eten bij Loetje…
— Daan (@Daanzegt) 25 september 2014
Zeer boeiende presentatie van @royishak over woordgebruik!
— Robbert Tigchelaar (@robeo90) 25 september 2014
@royishak wordt dankzij @ronnieovergoor het nieuwe gezicht van een bekend merk: Roy is HAK! Haha geniaal :)
— Tom Janssen (@TomRJanssen) 25 september 2014