Wanneer ik claim dat ik waarde hecht aan het cliché “transparante communicatie”, dan méén ik dat. Ik vind het eerlijker, efficiënter en effectiever. Daarom streef ik o.a. naar een periodieke rapportage waarin ik met alle betrokkenen dezelfde informatie deel. In dit geval dus […]
Zoekmachine-optimalisatie
Nederlands allereerste SEO-freestyle ooit [video]
Deze week doen wij wederom iets buitensporigs op dit blog: een freestyle. Voor de bezoekers onder jullie die onbekend zijn met de hiphop-scene: freestylen is een improvisatievorm. Je zet een instrumentale beat op en verzint ter plekke rijmende rapteksten. Tien jaar terug spuugde […]
Vier vlugge oplossingen voor 100% (not provided)
SEO-ers slikken antidepressiva. “SEO is dood”-evangelisten hebben extra Durex-glijmiddel nodig. De discussie “Zijn SEO-teksten wel of niet doelgroepgericht?” laait weer hevig op. En dat allemaal omdat Google organische zoekwoorden binnenkort 100% afschermt. Jeetje. Wij merken het naderende onheil hier op kantoor ook, uiteraard. […]
De één z’n dood, de ander z’n blog
“Roy, je blogt al voor Frankwatching en het TBlog. Waarom je eigen blog?” Goede vraag. Om die te beantwoorden, neem ik je graag een paar minuten mee achter de schermen van Traffic Builders, en ongetwijfeld ieder ander gerenommeerd marketingbureau. Eind 2011 stelde Sales […]