HomeCopywriting

Copywriting

Sociale behoeften & waarderingsbehoeften (6/12)

Sociale behoeften en waarderingsbehoeften

In deze zesde video behandelen wij de tweede twee lagen van de Maslow-piramide: sociale behoeften en waarderingsbehoeften. Wederom inclusief de positieve en negatieve emoties die hieruit voortvloeien. Veel kijkplezier! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (5:37) Les […]

Lees verder »

Fysiologische behoeften en veiligheidsbehoeften (5/12)

Fysiologische behoeften & veiligheidsbehoeften

In deze vijfde video behandelen wij de eerste twee lagen van de Maslow-piramide, namelijk: fysiologische behoeften en veiligheidsbehoeften. Inclusief de positieve en negatieve emoties die hieruit voortvloeien. Veel kijkplezier! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (5:37) Les […]

Lees verder »

WIIFM: What’s In It For Me? (3/12)

What's In It For Me?

Waarom harken veel webteksten weinig conversies binnen? Simpel: omdat letterlijk niemand in eerste instantie geïnteresseerd is in wat jij te vertellen hebt. Of ik. Wat kietelt hun interesse wél? Dat ontdek je in deze derde video. Veel kijkplezier toegewenst! Bekijk alle video’s van […]

Lees verder »

5 producteigenschappen van Kotler (2/12)

maxresdefault

Wist jij dat klantvoordelen voortvloeien uit producteigenschappen? In deze tweede video laat ik je zien uit welke vijf eigenschappen jouw product bestaat, volgens de Amerikaanse professor Philip Kotler. Veel kijkplezier! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (5:37) […]

Lees verder »

Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (1/12)

Klantvoordelen

Vandaag start de langverwachte tweede videoserie. Speciaal voor de copywriters onder ons. In deze eerste video ontdek je uit welke vier onderdelen een ijzersterk, onweerlegbaar verkoopargument bestaat. Eentje raad je al: klantvoordelen. Veel kijkplezier toegewenst! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: […]

Lees verder »