HomeCopywriting

Copywriting

WIIFM: What’s In It For Me? (3/12)

What's In It For Me?

Wist jij dat klantvoordelen voortvloeien uit producteigenschappen? In deze tweede video laat ik je zien uit welke vijf eigenschappen jouw product bestaat, volgens de Amerikaanse professor Philip Kotler. Veel kijkplezier! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (5:37) […]

Lees verder »

5 producteigenschappen van Kotler (2/12)

maxresdefault

Wist jij dat klantvoordelen voortvloeien uit producteigenschappen? In deze tweede video laat ik je zien uit welke vijf eigenschappen jouw product bestaat, volgens de Amerikaanse professor Philip Kotler. Veel kijkplezier! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (5:37) […]

Lees verder »

Klantvoordelen die mensen beïnvloeden (1/12)

Klantvoordelen

Vandaag start de langverwachte tweede videoserie. Speciaal voor de copywriters onder ons. In deze eerste video ontdek je uit welke vier onderdelen een ijzersterk, onweerlegbaar verkoopargument bestaat. Eentje raad je al: klantvoordelen. Veel kijkplezier toegewenst! Bekijk alle video’s van deze serie Les 1: […]

Lees verder »

Marketing: een f*ck apart (deel 2)

Eminem

Het regende pijpenstelen. Ik doofde mijn sigaret, stapte met kletsnatte strandslippers de woonkamer in en — SJOEF! — gleed met een achterwaartse salto over de plavuizen. Mijn reactie: een scheldpartij waarbij paus Franciscus een kruisje zou slaan. Woedend was ik. De reactie van […]

Lees verder »